Publi-Royal mobile

Het grote voordeel van mobiel adverteren is de memorisatie van uw boodschap.
Publi-Royal mobile brengt de boodschap op zo’n manier over

dat de mensen letterlijk en figuurlijk niet om de boodschap heen kunnen.

Daarnaast zal de boodschap kracht worden bijgezet door het exclusieve karakter van deze vorm van reclame.

 

mobiel adverteren

Resultaat

Spontane herkenning wordt over het algemeen bij klassieke kranten niet getest.

Uit een test van 5 mobiele billboard campagnes kwam als resultaat dat de spontane memorisatie tussen de 1% en 3% ligt.
Dit onderstreept nogmaals de efficiëntie van mobiele reclame.
De effectieve herkenning van mobiele billboards ligt dan ook 20 tot 37% hoger dan traditionele kranten en vaste billboards.

Campagne

Een campagne bestaat uit 7 opeenvolgende dagen. Van maandag 10 u. tot de volgende maandag 8 u.

De wagen wordt statisch geplaatst op een drukke invalsweg

en dit op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag.
De klant kan deze plaats zelf kiezen.
Op zaterdag van 9 tot 18 u. volgt onze chauffeur een op voorhand afgesproken traject.

De klant kan ten alle tijden dit traject aanpassen.
Bij veel volk en indien mogelijk (geen verkeershinder) zal de wagen enkele minuten stoppen,

zodat iedereen de wagen in het verkeer zal kunnen opmerken.

Contacteer ons